Andělky

Zdravím po dlouhé době, i když vlastně nevim koho, protože mi z mých příznivců vlastně nikdo nezbyl. Dva roky trvalo než jsem 13 let zápisků a fotografií dostala zpět a pomalu a jistě mi je vnučka ukládá sem, na tento blog, ale jsem ráda, že se to podařilo. Už nikdy asi nenafotim tolik hmyzaků, je jich v přírodě čím dál méně a hlavně mě oči po operaci už to nedovolí a vlastně ani ruce už neudrží foťák v klidu, který je potřeba na makrosnímky.



A tak jsem se vydala novou cestou.

Háčkovala jsem panenky. Větší, menší a nejmenší. Hodně jsem čerpala a z Pinterestu a od ruských holčin. Jsou to opravdu mistryně. 

A skončila jsem na operačním sále a to s oběma rukama. Pak už háčkovat nešlo. Tedy šlo by, ale ta bolest... 


Jenže nemohla jsem nechat ruce odpočívat, to by byl začátek konce. 

Začala jsem se učit malovat mandaly.

A potom i kreslit.

A potom jsem začala panenky šít. 

Komentáře

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný