MICROCOSMOS

Koupila jsem si film s příběhy ze života hmyzu a chtěla bych se podělit o jedinečné zážitky.
*****************************************************
Úvodní slovo z filmu Microcosmos . Autoři Claudie Nuridsany a Marie Pérennou. Film byl oceněn 4 Césary.
*****************************************************
Louka, brzy ráno, kdesi na planetě zemi.
Nepozorován se zde skrývá svět jiných rozměrů, velký jako planeta sama.
Z travin se zde stává neproniknutelná džungle,
malé kamínky jsou jako hory.
I ta nejmenší kapka vody získává rozměry oceánu.
Také čas tu plyne jinak.
…den jako roční období…
…roční období jako celý život.
Chceme-li tento svět objevit, musíme být potichu a umět naslouchat jeho šepotu.


Omlouvám se za řazení obrázků,ale nejdříve mi je všechny smazali a dlouho jsem hledala na netu, kde jsou. Zkopírovat všech 1600 obrázků z archivu trvalo celou noc. Jen jsem o ně nechtěla přijít.
Tak teď to bude takový guláš.


Ponořeni na 24 hodin do neznámého světa, prožíváme dobrodružství ve výšce centimetru.



V tomto světě jsou přesýpací hodiny času zrychleny.



Den uplyne za hodinu, roční období za den a celý život trvá jedno roční období.


Uvedené fotografie jsou součástí filmu.
Snad se mi podaří některé z vás nalákat a tento krásný film zakoupíte.Myslím, že by bylo škoda, aby mravenčí práce autorů nebyla oceněna. Již dnes se film prodává v Levných knihách za 99Kč.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný