BĚŽNÍK S KOŘISTÍ

Běžník kopretinový se v letošním roce vůbec nenamáhá opustit svou květinu a přesto, že včeliček je málo, trpělivě si počká, až se dočká.



I já jsem trpělivější než v minulých letech, sednu si a pozoruji děj.



Běžník si hodoval na včelce a na společnou přesnídávku se slétalo stále více malých mušek.



Některé čekaly, jiné se draly ke kořisti, najednou jich bylo už moc a na kopretině nastal zmatek.



Vyměnila jsem Canon za Panasonic, běžník se snažil včelku urvat jenom pro sebe a tak jsem cvakala.



Později jsem litovala, protože tato fotka by byla v kvalitě RAW z Canonu skvělá. Ale byl to jen okamžik a já foťáky vyměnit nestihla.



Stává se to, okamžik jsem promarnila a nedá se nic dělat. Jen pro příště vím, že raději zůstanu u Canonu a nebudu si pohrávat.



Pozorování skončilo. Mušky byly stále agresivnější a podařilo se jim běžníka tak zaměstnat, že včelku na chviličku pustil a ona spadla z kopretiny na zem. Hodování skončilo, mušky asi byly naštvané, ale běžník spokojeně zaujal novou pozici na stejném místě a čekal na jinou včelu.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný