NA KUDLANKÁCH

  
 
 Ještě na stanovišti u kluků jsem cvakla Panasonicem tuto scénu, kdy jedna kudlanka požírá druhou. Že sežere samička samečka je docela známý jev, tady však došlo k napadení a požírání dvojice samiček a to proto, že každá samička si hájí své působiště a je-li narušeno ..silnější vyhrává.
Normálně se to nestává, samičky se vzájemně vyhnou.
 


Ještě chvíli povídáme a při odchodu cvaknu opět..už chudinky moc nezbylo.


Ani ze sarančete, které jsem kudlance nabídla toho moc nezbylo.
 


Po dostatečném obídku spokojeně odpočívala a nechala se fotit. V rohu je část manželových kalhot, proto ta modrá. Ale je dobrá, ne?


Ještě jeden unavený pohled do foťáku a my už se musíme rozloučit a vydat se na cestu, která je ještě dlouhá.



A tak se loučíme s Tomášem Valentou, Jirkou Hodečkem, Ondrou Prosickým, Mirkem Hrdým a Petrem Bambouskem, loučíme se s naší kudlankou a lokalitou Váté písky, cestou ještě pozdravíme čtveřici dalších fotografů, skloněných nad svými kudlankami a jedeme se osvěžit do Uherského Brodu do akvaparku.
Mimochodem doporučuji... je skvělý.




Komentáře

  1. Při obnově mého blogu, který mimochodem trvá už moc dlouho a se kterým mi pomáhá vnučka, mi poslala tuto poslední fotografii a já ji zkusila dát na Fb. Překvapilo mě, že si kluci po 12 letech vzpomněli. Hana

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný