SVÍTÁNÍ

Už je tady prosinec a stále je venku docela příjemná teplota. Každé ráno se probudím a pohled z okna na vylézající sluníčko vedle Strážiště je přímo úchvatný a vytáhne mne z teplé postýlky.


Někdy se dívám jenom z okna a čekám, jestli mraky zahalí východ slunce a když už to vypadá že ne, rychle na sebe něco hodím..a někdy také ne, jdu jen v nočním úboru, seběhnu na louku a fotím.



Stojím a potýkám se s nastavením clony a času, moc mi to nejde a sluníčko se neúprosně dere ven.




Když to nestihnu, dopadne to takhle. A s tím se nedá udělat už nic ani v počítači.



Občas stihnu vyfotit svítání pouze na zahradě, dolů na louku už nestíhám. Přes okna pergoly je také hezký pohled.




Ráno nefoukal vítr a tak jsem zkusila vyfouknout bublinu z bublifuku a vyfotila zase jeden z východů.




A podruhé zas v láhvi.



Jindy zase v okně zimní zahrady. Někdo to nazve kýčem, ale je mi to jedno...



Zkusila jsem také panoramatický snímek. Tady mám ještě velké mezery a jsou tam vidět přechody.



Tento snímek vznikl rychle. Byl to krásný úkaz toho, co příroda dokáže. Vyfotila jsem několik verzí, ale myslím, že vždy jsem měla špatně nastaveno. Fotila jsem do RAW a možná, že někdo by dokázal snímky upravit a sloučit.
Stejně se mi ale líbí i tak.....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný