STRAŠILKA AUSTRALSKÁ II.


Každý rok je měsíc listopad pro mne velmi náročný a na jeho konci jsem neskutečně unavená,nohy mne nechtějí nosit,spánek se mi vyhýbá,nervy a křeče všude..
Dnes je zakázka hotová a tak honem vytáhnout zahálející foťák,cvaknout aspoň strašilku,která prchla z terária a šup s tím na blog.





Dva dny si užívala na sukulentu před oknem zimní zahrady a neměla co jíst. Myslím,že uvítala návrat do terárka a malinové listí.




Na přesun jsem použila větší list,ona je strašně líná,vyvaluje se a nechce zapózovat,ale do ruky ji beru nerada,abych jí neublížila.





Ještě u okna.





A na závěr - jeden snímek ranního pohledu z okna. Za povšimnutí stojí náš nový zahradní rybníček,který jsem si vyloudila. Zatím jsou tam jen dva kapři čekající na vánoční večeři a na jaře se určitě nastěhuje moje oblíbená vodní havěť.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný