KUDLANKA NÁBOŽNÁ

Naše cesta uprostřed prázdnin vedla opět na Moravu. Tentokrát jsme dva dny nocovali ve Strážnici a pak pokračovali směr Zlín a Lipník nad Bečvou. Strážnice je kousek od mé oblíbené oblasti Bzenec-Přívoz a lokality Váté písky, kam jezdím na kudlanky a protože Strážnice nás nenadchla, měla jsem na ty malé kouzelné tvorečky hodně času a pořídila hodně fotek.







Jenom jednou jsem se od kudlanek odpoutala, přiletěla vážka a znaveně usedla.





A jak už je u mne zvykem, musím své modelky nakrmit. Docela to uvítaly.







Tak zatím stačí. Určitě budu ještě přidávat, ale hrozně mne drtí ten nový systém nahrávání. Vůbec mi nejde vkládat hromadně ani umístit fotku na střed.

Takže holky moje, poraďte....

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný