ÚNOR 2011

Dala jsem si pauzu.Všechny prášky využívala a prostředníčky se mi stále více ohýbají a bolí stejně. Už jsem přemýšlela,že si udělám dlahy a budu je pořád mít natažené..nechci mít prsty jako pařáty.
Nedovedete si představit jak bolí jenom při používání myši. Takže jsem se překonala a zase zabrousila do archivu letošního roku a udělala pár fotek z února.



Zimní rána jsou u nás krásná.Sluníčko je ještě za obzorem a když se dokopu a vylezu ven ještě v županu, vznikne toto.

A když ne a jsem líná vstát z postele, vznikne toto.




Občas se naše procházky s kamarádkou protáhnou a dojdeme na protilehlý kopec, což jsou asi 3 km. Tam leží vesnička Psárov a na rynku stojí krásný kostelíček.





A když jsme šly zpět,zaujala mne struktura jemně zasněženého pole.




Kousek za naší vesnicí směrem na Černovice je zase možné vidět tento remízek.




A ještě kousek za Černovicemi směrem na Humpolec se zase nachází strom samotář. Stojí si tam majestátně v poli a jen doufám, že ho nikdo dlouho neporazí.




A ještě něco z naší zahrady a okolí.
Narodil se nám Bombo...krásný kluk,který snad bude základem našeho stádečka ovcí.



Tuto jedli zasadil v roce 1977 manželův táta. Zasadil tři, pro tři kluky. Už ale stojí jen jedna a počítáme, že už moc dlouho stát nebude. Jsou u nás velmi silné větry a chudák jedlička jim jen těžko odolává. Proto se s ní ještě chci pochlubit, je to můj oblíbený strom a jestli nám spadne na barák a asi nám zboří střechu, moc se zlobit nebudu.
A jestli se najde nějaký odvážný dřevorubec, aby ji porazil a nepadla na barák, také se moc zlobit nebudu...




Poslední je z jednoho dopoledne vedle v lese. Zkoušela jsem nový filtr a docela se povedlo.
Takže únor je za mnou a budu se snažit připravit březen.
Už aby tady byl..ale ten v roce 2012.




Mám stále problém s hromadným nahráváním fotek a umístěním na střed. Musím si zapamatovat...horizontálně 100.
Jsem už sklerotik, tak jsem si to sem musela napsat.
Ahoj a mějte se...

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný