HDR ART

Zdravím
Vás v novém roce 2012.
Dnes se pochlubím snímky z nového foťáčku, přinesl mi ho Ježíšek. No vlastně i manželovi, aby se nenudil, když se mnou chodí a já stále jenom fotím. Je to malý kompakt do kapsy Casio EX ZR 100 a má spoustu funkcí a video ve FUL HD a dají se s ním dělat různé kravinky.
Jako první zaujalo přímé fotografování do HDR a HDR ART.



První fotka vznikla na nákupu v Soběslavi.




Druhá při venčení psů na našem poli. Počasí hrozné, žádné světlo, zataženo...



Tak jsme jeli na výlet na Červenou Lhotu, protože je barevná a za sluníčka se fotí špatně.







A další den jsme se vydali vlakem do Prahy. Jezdíme tam skoro každý rok před štědrým dnem, letos to nevyšlo, ale i mezi svátky byla Praha plná turistů a vánočního ducha měla.




Václavák patřil lidem,kteří pořád někam chvátali a ti co nechvátali stáli u pomníku a zapalovali svíčky a fotili. My šli tradičně na václavskou klobásu..už za padesát.





Pak na Havelák, na Staroměstské náměstí a Pařížskou po nábřeží na Karlův most. Hlava na hlavě, fotit se moc nedalo a mne stejně nejvíc zaujali místní kreslíři.





A nakonec jeden snímek bezdomovce. Zaujalo mně, jak se mu lidé obloukem vyhýbali. Všude narváno, jen okolo něj prázdno.



Tak jsme si pohráli s jednou funkcí foťáčku a teď jsem zvědavá, co na to řeknete..Ráda si přečtu pravdivé komentáře JAK NA VÁS HDR ART PŮSOBÍ ?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný