JARO

Štěňata a ovce,úklid zahrady,sázení a pletí mne tak zaměstnává a vyčerpává, že nemám sílu dávat příspěvky na blog.
Jen si sem tam něco vyfotím,už to nechávám i ve foťáku, /ještě že jsou dnešní karty velkokapacitní/.
Navečer jen sednu k notebooku, uvelebím se na sedačce a většinou prohlédnu blogy a skončím na Facebooku. To je mor.
I když mám mezi přáteli jenom fotografy a mám jich jenom asi 103,tak mi trvá docela dlouho prohlédnou jejich každodenní fotografické příspěvky...no jsou pilnější než já.
Ale přesto musím zdokumentovat, co se děje na naší zahradě.

Kytičky mi ještě nekvetou, jsme dost vysoko, jenom broskev uskladněná ve skleníku přes zimu si nedá poroučet počasím.Zahájila svůj cyklus a rozkvetla v plné kráse. Museli jsme ji vyndat ven kvůli osázení skleníku, tak nevím...




Do rybníčka se přišly spářit žáby a přes značný odpor manžela jsem si vydupala, že nechal nakladená vajíčka mezi kytkama a nechá vykulit pulce. Uvěřil mi, že až se z pulců stanou žáby, opustí rybníček a odejdou.




Zatím vykvetlo jen pár krokusů.



Na závěr bych chtěla poděkovat Elišce, která mi radami o ovečkách moc pomohla a posílám jí fotku našeho posledního přírůstku a jeho mámy, která ho zavrhla. Mrcha...




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný