TÝDEN V ZAHRADĚ

Nastaly změny. I u nás, v naší nadmořské výšce konečně něco rozkvetlo a život v jezírku se rozjel naplno. Rodí se vážky, pulci rostou a rybičkám se daří dobře.




Sameček vážky ploské každý den v poledne přilétne, nachytá si mušky a vytvrvale usedá poblíž mého křesla. Stokrát jsem si říkala...už tě nebudu fotit, ale nikdy mi to nedá.




Včera jsem si všimla konipásků,kteří každoročně staví své hnízdečko ve štítu domu a zkusila jsem je 150mm vyfotit.










I když létali s materiálem celkem pravidelně a foukal docela svižný vítr, vydržela jsem několik jejich náletů a zároveň vyplela ten hnusný plevel okolo jezírka, který roste a roste...






V tomto týdnu jsme ještě udělali střechu a navštívili výstavu v Budějovicích, krmili pořád jehňata a jezdili se sekačkou.

Komentáře

  1. Krásné fotky, Haničko :). Je skvělé, že už máš zase funkční blog :).

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný