ČERNÝ DEN

Někdy se to tak sejde a už od rána je vše špatně. Nemám co číst, knihy došly...Rodina ještě spí a nejméně do 10 hod. spát bude. Takže chodit po špičkách, nebouchat dveřmi, krotit pejska, aby neměl důvod zaštěkat atd.
Pak vstane vnučka a už na první pohled poznám její špatnou náladu. Řeknu si ..trpělivost, na nic se neptej, nech ji.. nejde to. A mám to.
Nevím, proč ti dnešní mladí mají tendenci vše svalovat na druhého.
Tři věty a tři viny rozdány mezi členy rodiny. Jen ona z toho vyjde čisťounká, jako křišťálová studánka a já se špatnou náladou.
Ona odjíždí na pár dní do Rakouska, rozloučení je plné zlosti s pusou mlasklou na tvář a čau. Až cestou vlakem se jí to asi rozleží a pošle omluvnou smsku.
Jenže já jdu na fotky a události dnešního dne se do nich promítnou.
Tak jestli se zdají smutné ,černé nebo pesimistické, tak jsou přesným odrazem mé dnešní nálady.  













Při obnově svého blogu čtu tyto řádky 10.ledna 2022 a moje zlobivá vnučka má už dva roztomilé syny Tomáška a Filípka.
Mám je moc ráda, ale stejně se někdy situace opakuje...






















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný