ZAHRADNÍ ZÁKOUTÍ

Další várka fotografií je z naší zahrady. Vznikly opět v den, kdy foukal silný vítr a i když jsem se snažila, aby alespoň jeden bod byl na fotce ostrý, ne vždy se podařilo.




Použila jsem opět dlouhý čas, ostřila na lehátko, nepodařilo se. Přesto se mi fotka líbí.




Tady jsem ostřila na Bišinku. Hlídá neustále pod ořechem, protože k nám na ořechy chodí 5 veverek a 3 sojky.





Tady se opět zaostřit nepodařilo, ale jsem docela ráda, je to koutek docela neupravený, se dřevem a kovovým šrotem.
Barevně se mi líbí, oranžová v pozadí je láhev na PB.





Dubů máme okolo sebe fakt až moc. Jsou krásné na jaře, na podzim, ale i v zimě. Jenom toho lístí, co musíme hrabat..




Letos je podzim opravdu vydařený. Určitě se vám podařilo množství podzimních fotografií a jelikož bych ráda věnovala jednu stránku svým hostům, prosím pošlete mi na mail sko22@seznam.cz svoji dobrou fotku a já ji na stránku umístím.

Víte že, když řeknete větu : mějte se a smějte se, že se automaticky usmějete?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný