PODIVNÝ LEDEN

Nemám ráda zimu. Když jsem ještě bydlela v Krumlově, zimu jsem milovala. Při své práci jsme s dětmi často jezdili na hory, na školní výcviky a sportovní soutředění s mladými fotbalisty na Lipno a na Zadov. Ve městě jsme chodili na zimní stadion bruslit, nebo na různé kopečky bobovat.
Ve městě se napadaný sníh uklízel.
Zpočátku i tady, v novém bydlišti jsem ještě ráda vytáhla lyže. Jezdili jsme s manželem na běžkách po okolí, často jsme končili v některé hospůdce v okolí. Pak přišel rok 2006, napadlo hodně sněhu, obec nám neprohrnovala cestu a okolí našeho domu zapadalo asi metrem sněhu.
Tato situace trvala 5 měsíců a od té doby se sněhu hrozím a zimní měsíce nemám ráda.
Takže..letošní zima mi vyhovuje a každý den jsem ráda, že nepadá.
Chybí ovšem zimní fotky a tak jsem zabloudila do archivu a dávám několik loňských z jara.











Snad pár jarních fotek zvedne náladu všem, kteří to potřebují.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný