DLOUHÁ PAUZA...

Ahoj lidičky,

je to docela dlouhá doba, co jsem napsala poslední příspěvek na blog. Událo se toho dost.
Na začátku srpna jsem upadla na schodech do zimní zahrady a poranila si záda. U lékaře jsem byla, léky využívala, ale záda stále bolela. Nemohla jsem hlavně sedět a tak jsem nemohla ani psát, ani přidávat fotky.
Začala také pomalu odcházet naše Betyna, vlčák, padala na zadní nohy a tak jsme se spolu ploužili po lese, jako dva invalidé.

Nakonec odešla a my si pořídili nového pejska, border kolii - Miu.

A pak jsem upadla na stejném místě znovu. Potvůrka se vyčůrala pod schod, já uklouzla a už to byla. Tentokrát jsem věděla, že je to horší. Sanitka, nemocnice, rentgen, CT a výsledek dva zlomené obratle.
Hrozně špatně jsem snášela nemocnici, ležela jak prkno, absolutně odkázána na pomoc sester.
Teď už jsem doma, sice ležím stále, ale mám korzet a mohu se již postavit a projít. Už se vše obrací k lepšímu, jen lituji, že nemohu fotit podzimní přírodu, že nemohu sedět u počítače, číst jen vleže, což zrovna moc nejde.

Ale půjde to časem. Tři měsíce budu nosit korzet, nesmím se posadit, ale mohu aspoň chvilku chodit.
A věřím, že to vyřeším i s fotkama, protože povídání bez fotek je na nic.
Na vaše blogy se chodím dívat, jen komentáře nezvládám, tak se nezlobte. Nezapoměla jsem...

Mějte se hezky a dávejte na sebe pozor.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný