LOUČENÍ S ROKEM...

Tak nám ten rok 2014 pomalu končí, minul i den rovnodennosti a začala zima, ale venku je jako na jaře. Na zahradě ještě kvetou měsíčky a doma rozkvetly barborky-zlatý déšť. Dnes dokonce po delší době svítilo sluníčko a kdyby tak nefoukalo, bylo by i teplo.
Včera byl Štědrý den, všichni máte určitě krásně nazdobeno, stromečky a svícínky připraveny a dárky pro své nejbližší zabaleny.
U nás je to trochu jinak, ale to nevadí.

Protože jsem stále v lehu, řekla jsem si, že aspoň, že se rozločím s rokem serií fotek z ledna a zkusím modrý nádech.








Trochu změna, protože svítilo sluníčko.








Každá z těchto fotografií vyvolává vzpomínku, kde jsem se toulala s kamarádkou, kam jsem jeli autem i jak to vypadalo na zahradě.
Nakonec ještě přáníčko, které jsem dostala a které se mi líbí.



Vám všem, kdo zavítáte, přeji krásné prožití svátků a hodně krásných fotek a vzpomínek.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný