PŘEDVÁNOČNÍ

Ještě 5 dní a bude tady Štědrý den. Letos se na něj vůbec netěším, protože jsem stále v posteli a koukám jen na les, jezírko a kopec v dáli. Ještě můžu sledovat ptáky na krmítku a naše dva pejsky, jak se prohánějí.

Ještě 15 dní do kontroly. Dozvím se jestli jsem srostla nebo ne a co bude dál.

Začínám asi blbnout. Každý den usínám po půlnoci a spím tak 4 až 5 hodin a to si beru prášek na spaní. Občas se mi stalo, že jsem v noci navštívila lednici a nepamatuji si to. Dnes jsem ještě k tomu nějak usnula v zapnutém korzetu.
Zkusím nebrat prášky, třeba budu vzhůru celou noc, ale budu mít kontrolu ad sebou.

No dost...
Dnes vložím pár fotek z archivu. Jak tak jsem něco vybrala.






Kapky v sudu pod okapem.









Tady jsem musela vyfotit fialky pod naší jedlí... kvetly v prosinci.



A poslední je zase pohled na naší vesnici.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný