ČERVENÁ LHOTA - NA RYBÁCH

Tak se dal manžel po 10 letech zase na ryby a já jsem ráda. Donutí mne víc se hýbat a zase najít chuť fotit. Hlavně se těším na hmyzáky od vody.
Dnes jsme ráno vyjeli na Červenou Lhotu, kterou tady máme skoro za humny. A že dnes opravdu byla červená, uvidíte na fotkách. Ranní světlo bylo opravdu fajn.


Přípravy byly v plném proudu, tak jsem se vydala okolo vodní plochy, abych využila světla. Dá se celá obejít i když na některých místech je stezka velmi nebezpečná a divím se, že ji ještě neopravili.







Kluci naproti přes vodu se krásně zrcadlili.






Zatím tady bylo asi 7 rybářů, pohodička...
Už přijíždějí turisté, svatebčané, kolisté a rodinky s dětmi. Tak to ještě obejdu a honem na svačinu.







Pomalu se blížím k hlavnímu vchodu do zámku, kde se zrovna chystá svatba.







A hele, rybáři mají kontrolu. Stejně budou mít vše v pořádku, už jsem je zkontrolovala.




Jediný kapr, kterého se podařilo chytnout a hádejte kolik asi měl.
No 38 cm a tak musel ještě zpátky a trochu dorůs





A pak už tady bylo veselo, dětičky křičely, pejsci pobíhali a lodičky vplouvaly do dráhy nahozených prutů.
Tak jsme to sbalili a jeli domů.

To se to dnes červenalo, co?























































































Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný