MOJE FOTKA NA TITULCE...

PROTOŽE JSEM VE SKLUZU V PROJEKTU 12 FOTOŠPLOUCHNUTÍ, TAK JSEM ZPĚTNĚ ZAŘADILA TUTO FOTOGRAFII DO SEKCE
DIVOKÉ ZVÍŘE.

SRŠEŇ OBECNÁ JE VLASTNĚ DIVOKÉ A NĚKDY I NEBEZPEČNÉ ZVÍŘE.

Musím se pochlubit.

V příštím vydání časopisu NAŠE PŘÍRODA, které vyjde po velikonočních svátcích bude zveřejněna moje fotka na titulní stránce.
Zkopírovala jsem z Facebooku....

Časopis Naše příroda
1. duben v 15:33

Blíží se den, kdy naši pravidelní čtenáři ve schránce objeví již druhé letošní vydání časopisu Naše příroda 2/15. Doručováno bude v příštím týdnu po Velikonocích! Přemýšlíte-li nad koupí nového čísla na stáncích, můžete nahlédnout do jeho obsahu na Publeru nebo si také objednat jeho elektronickou verzi. Pevně věříme, že vám časopis bude dělat příjemného společníka při toulkách jarní přírodou.






Po zvířecích stopách - 3. část; Život černých rytířů; Semenožraví mlsouni na šiškách; Kovařík rezavý; V lese bahenních mečíků; Úvod do pravěku Českých zemí; Divokou přírodou Krkonoš; Není sýček jako sýček; Tanky a off roady ve službách ochrany biodiverzity; Rorýsi ve školách
cs.publero.com|Autor: Publero s.r.o., e-mail: info(@)publero.com

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný