TESTUJI CANON 700D

Dnešní článek je o testování nového fotoaparátu, canon 700D, který jsem si objednala u jedné známé firmy.
V pátek dorazil a já jsem ho v sobotu jela otestovat na veselská jezera. Jeli jsme tam na ryby, tedy můj manžel jel na ryby a já fotit a opět učit naši Miu. Tady na samotě nepřijde do styku s lidmi vůbec a tak jí bereme sebou, aby se naučila pohybovat mezi lidmi a hlavně psi. Moc nám to zatím nejde, musí být celou dobu na vodítku a to není zábava pro ni a ani pro mne.
No a všechno jsem musela dokumentovat.





První snímky lovce a pak jsme se vydali podél jezera. Je to bývalý pískový lom, nyní zatopený, s krásnými písečnými plážemi.





Na jedné pláži nebyli lidé, tak jsem Miu vypustila a zkoušela ji navést do vody. Nejdříve se moc bála, smočila nohy jen maličko, ale pak jsem začala házet klacek a to jí lákalo.




Pomalu šla dál a dál, nosila klacek a pak si i zaplavala. Bylo to poprvé a dařilo se.





Obešli jsme kus jezera, pak začal na druhé straně štěkat pes a Mia za ním chtěla. Musela jsem jí zase dát na vodítko a její svoboda skončila.

Pak jsem dala doma fotky do notebooku a byla šokována. Foťák vykázal počet snímků přes 4000. Už mi bylo divné, že byl nastaven datum a další, ale řekla jsem si, že to asi dělají ve firmě. Ale teď jsem zjistila, že už byl používán, zřejmě si ho někdo z prodávajích vzal na dovolenou, fotil si a ani ho nenapadlo údaje vymazat.
V pondělí jsem situaci řešila po telefonu a foťák zaslala zpět. Vymění mi ho...
Moc důvěry už nemám, snad se vše vyřeší v dobrém a já si konečně užiji s novým.
Moc dobře a rychle ostří a dotykový, výklopný displej je také super.


Jo a nevíte někdo proč mi začala v levém sloupci vyskakovat reklama ?

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný