DEN ČTVRTÝ



Ráno bylo mlhavé, tentokrát jsme šli nejdříve na louku, abych vyfotila vesnici v mlžném oparu.



Kolem rybníka jsme šli záměrně. Chtěla jsem se podívat, jestli koledníci nevyházeli do vody vejce, jako vloni.
Ne, nevyházeli. Skořápky jsem sice našla, asi měli hlad.
Super.

Dnes jsem pracovala ve skleníku.

Skleník jsme postavili minulý měsíc, rozhodli jsme se pro dřevěnou konstrukci a polykarbonátové stěny. Rozhodli jsme se dobře. Skleník je 3x4 metry, uvnitř jsou tři záhony.






Stavba pokračovala celkem rychle a skleník vyšel celkem levně.



Vykvetla už nektarinka, chudinka má letos jen tři větvičky a na koncích bambulky květů.



Rozbalila jsem hlízy jiřin a asi je dám zatím na záhon jen tak, aby se klíčky neulámaly. Nechám je tam aspoň týden a vysadím je letos na záhon trochu dřív.




Je to jen pár na ukázku, mám jich letos opravdu hodně. Přepíchala jsem sazeničky rajčat a paprik - mých - manžel už má svoje hotové asi týden. Dal si je na horní polici a já je mám udržovat.




Také jsme vyčistili jezírko a malé rybky přendali do velkého akvaria, který je postavené ve starém skleníku. A tam se jim nedaří. Chytili nějakou plíseň a každý den likviduji několik kousků. To nebude mít táta radost.




A na závěr musím ukázat, jak špatná jsou letos semínka. Vysela jsem tři druhy Třapatky, kterou bych moc chtěla, je to trvalka a vzešlo mi asi 6 semínek. Ostatní je asi plevel.




A rozmarýn? Kde nic tu nic.
Jediné co mi vzešlo tak nějak pořádně byla astra. A tu jsem dnes přepíchala do truhlíku a nechát ji ve skleníku.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný