Den druhý

Velikonoční pondělí, den druhý.
Koledníci chodí k nám na kopeček každý rok. Ze vsi je to asi kilometr, ale ještě ani jeden rok nás nevynechali. Akorát je jich stále méně.



Ranní rituál krmení dnes proběhl trochu později, nechtělo se mi vstávat.
Pořídila jsem si králíky, to jsem ještě nenapsala a jedna samice by měla už rodit. Ale nic. Hrozně se bojím, že porodí a mláďata roztahá a já je budu muset vyndavat.
Kéž by to zvládla.




Konečně mám posekaný bambus. Ještě ho uklidit.




Celý den jsem dělala na zahradě, jsem rozlámaná, bolavá..






Až navečer jsem se dokopala k focení toho málo, co už na zahradě kvete. Světlo bylo špatné. fotky jsou špatné.


Padám únavou, jdu nakrmit a do sprchy.
Manžel si dnešní den užíval. Mají perfektní stravu formou bufetu, chutná mu moc. Už absolvoval lékaře, dostal rozpis a má to docela naplněné.
Ale těší se.

I já bych dnes potřebovala masáž.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný