DEN PÁTÝ

Až dnes ... 7 hodin v kuse.



Ráno jen krátká procházka, pár fotek, už kvetou i u nás.

Pak projdu celou zahradu a koukám, co vykvetlo. Vloni jsem nakoupila velkokvěté kosatce, všechny zakořenily, ale dnes koukám, něco je žere.
A to teda žere mne. Hned jdu na net a zjistím, že je to nějaká květilka a že mi bude vyžírat poupata. Tak to tedy ne. Potřebuji radu, co s tím.

TAK KDYBY NĚKDO VĚDĚL, NAPIŠTE, PROSÍM....




Pak se podívám do jezírka a nevěřím svým očím. Hemží se to žábama.



Slunce svítí co to dá, světlo je ostré, ale to musím fotit. Ropucha s ropušákem se šinou trávou do jezírka a Mia to hlídá.
Bojí se jich, couvá a pozoruje.





Mia lehla a nepustila je dál. A protože jsem při focení také ležela, musela jsem vstát a odlákat jí. Nakonec dvojice skončila pod keřem a do vody se přesunula asi o hodinu později.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný