DEN TŘETÍ

Procházka po ranním lese je pro mne a psi každodenní záležitost.



Dnes jsem četla, že chození po lese a ještě s volně pobíhajícími psi je trestáno pokutou 10 000Kč, protože je to zároveň myslivecká honitba.
A myslivcům je to málo... požadují úplný zákaz chození do lesa a pokutu zvednout na 30 000Kč.

A co budu dělat já, když bydlím uprostřed lesa, neoplocená zahrada a naše pole je také součást honitby?

Srnky jsou kousek od domu, psi jim nevadí a oni je nehoní a důležitější asi je, že si myslivec sedne na posed a odstřelí co se dá... kromě prasat, ty už jim nevoní.



A tak jsem zvolila uklidňující činnost a sedla k oknu a fotila sýkorky.




V poledne jsem jela do města, něco pokoupila a pak už jen nakrmila zvířata a zasedla k televizi a počítači.

Manžel měl dnes perličkovou, masáž, cvičení v bazénu, pak nějaké ozařování lejzrem a aby to nebylo málo byl si zaplavat v místním bazénu.

Na stravu dochází do sousední budovy a tak má pohybu celkem dost.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný