DEN 8 -11



AHOJ.. jmenuji se Heluš a jsem nový přírůstek do rodiny. Jsem Velký světlý stříbrný, jsem prý čistokrevný králík.
Vlastně jsem ona, samička a nyní už matka. Otcem mých dětiček je čistokrevný samec z německého rodu a za 1800 Kč mohl jít do chovu se mnou. Nešel, moc peněz.

Tak jsem vám představila objekt mého nynějšího největšího zájmu. Proto jsem nestíhala a vlastně jsem si řekla, že moje dny jsou tak stejné a nezáživné, že bude lepší popsat celý týden najednou.

Heluš porodia přesně na termín 1.4. Moc chlupů si nenatrhala, jen do kouta nanosila větší hromadu sena a tak jsem moc nevěřila.
Kolik králíčků má, to ještě nevím. Nechci se jí hrabat v hnízdě, přece jenom je to prvnička. Nejdřív jsem zahlédla mimo hnízdo dvě, pak další den byli pod matkou zase dvě, pak jedno a to už jsem nevydržela a musela tak šáhnout.

Naštěstí mě nechala, podplatila jsem jí listem zelí. Králíče jsem strčila do hnízda. Myslím, že už mu byla dost zima.
A dnes jsem zašla ještě dál. Trochu odhrnula seno a tam je asi 7 králíčků. Jedno zase vylezlo a tak se tam musím jít podívat, aby nezůstalo moc dlouho venku, Dnes není teplo.




V týdnu mezi prací na zahradě jsem pozorovala ptáky. Jak se namlouvají, poletuji ve dvojicích, hledají si místo na hnízdění. Vrátili se k nám konipásci, které mám moc ráda.
Dnes tančili svůj svatební tanec kosi, to je také skvělá podívaná. Dokonce se za plotem procházel bažant, to jsem ale nestihla.






A pak jsou tady žáby v jezírku. To nikdy nevydržím a fotím je pořád dokola. Samci, kterých je mnohem víc než samiček, dokážou předvést divadlo, že se nemusím ani dívat na televizi. A Mia sedí vedle mne a dívá se také.




Největší divadlo je, když se víc samců snaží obsadit samičku. Svádí nelítostný souboj a někdy se stane, že samičku utopí.




Dá se to dost špatně vyfotit, protože se melou, perou, potápí, vynořují a tady je vidět ze samičky jen noha.




A samec může jenom koukat. Je obsazeno.



Jo a občas tady přeletí letadlo.

No říkám, nuda.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný