TŘI DNY NA SEVERU-CESTOU
































Tak jsem se vrátila.
Probírala jsem fotky, co jsem nafotila, horem, dolem a stále jsem si říkala, to už jsem fotila, to už na blogu mám atd.
Teď jsme ale podnikli cestu na sever naší republiky, protože jsme tam ještě nikdy nebyla a chtěla jsem vidět další kus naší zemičky.

Zakoupili jsme poukaz do ÚSTÍ NAD LABEM do hotelu Větruše, který mne svou polohou uchvátil na první pohled. Zaplatili jsme, určili termín a 1.12. vyrazili. Předpověď počasí byla na ten den hrozivá..až 40cm sněhu a sněhové jazyky a hlavně silný vítr.
Vyšlo to, ale jen tady u nás. Celou noc sněžilo, mrzlo.
Vyjeli jsme a za Táborem nebylo po sněhu ani památka. Uf, to jsem si oddychla, já se hrozně bojím jezdit na sněhu nebo na klouzavé vozovce.

Jeli jsme okolo Prahy, směr ÚSTÍ. Cestou jsem fotila převážně z okna, vítr byl tedy pořádný a vlastně se dost špatně dá zastavit. Silnice je hodně frekventovaná, hlavně náklaďáky.















Když jsme museli sjet z dálnice, trochu jsme se ztratili a zavítali až do vesnice Kamýk. Dost dlouho nám trvalo vrátit se zpět na trasu.





































Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

VÝVOJ ŽÁBY

KŘIŽÁK ČTYŘSKVRNNÝ

Křižák obecný